2010-08-03

Hosszú nyári esték

Szombat reggel befeküdtem Banyi mellé az ágyba, és vigyorogva mutatta, hogy ő hogyan tette a szájába az ujját elalváskor. Nem tudom komolyan vegyem-e vagy ne, mert igazi használat közben még nem láttam, mármint nem láttam, hogy szopná az ujját elalváskor, és később sem. Mindenesetre a cumit már nem hiányolja, viszont délután nem alszik, max ha autózunk, ott elpilled kicsit.
Az esti altatások nagyon elhúzódnak, az őszi oviszezonra össze kell szednünk magunkat. Sokszor még 9 után is megy a nevetgélés, kijárkálás vagy éppen ácsorognak a polcuk előtt a sötét gyerekszobában, és könyvet válogatnak. Persze ilyenkor meg nem tudunk igazán szigorúak lenni, néha a nevetést sem bírjuk visszatartani, na de hogy fognak így komolyan venni minket.
Kisgyerekesek, nálatok hogy mennek ezek az esti ügyek?

4 comentarios:

nuttos dijo...

Áh, dettó... :) És majd írok ám bővebben is mailt, bocs, hogy így eltűntem!!!
Pusz!

brbx dijo...

ezt már én is akartam kérdezni, de most kicsit rendeződött a helyzet nálunk, úgyhogy már nem izgulok annyira.

nálunk fürdés (7 és f8 között valamikor) után van utolsó evés (csak anyatej), aztán ha nem alszik el evés közben, még kimegyünk kicsit a nappaliba idétlenkedni. ma. fél óra idétlenkedés után beteszem az ágyba, felhúzom a zenélőt, és addig ott maradok, amíg el nem alszik (csak ücsörgök csendben az ágy mellett. metakommunikálok vele, de nem beszélek). mostanában nem kell kivenni. kicsit idétlenkedik, majd kb. 10 perc elteltével álomba zuhan.
mindig kérdezgetik tőlem, hogy miért nem megyek ki a szobából, és csukom rá az ajtót, de én képtelen vagyok rá. még kell neki a felhúzós zene és én is. ha kimegyek a szobából azonnal felpattan, és elkezd nyűgösködni.

persze vince még kicsi, úgyhogy nem nagyon tud kimászkálni (de, ahogy korábban írtam, én már nagyon várom, hogy együtt alhassak vele :))

brbx dijo...

bocsánat a szóismétlésért.

dóra dijo...

Ildi, írjál, írjál! :)
Vince mindjárt egy éves lesz! Aztán nemsokára majd ő is kijárkál, randalírozik a számítógépeden és kergeti a macskát este tízig.