2010-01-31

Hadd büszkélkedjek már egy kicsit

Megjelent Andrisos szülésem története a porontyon!

5 comentarios:

brbx dijo...

Olvastam tegnap :) Szívből gratulálok! Nagyon jó volt látni a fotókat is!

Agi dijo...

Dóra, elolvastam, gratulalok!:-)) Csak egy apro megjegyzes, kerdes: a sajat blogodon sokkal batrabban, szinesebben fogalmazol, amit en baromira elvezek. A Porontyon direkt mas a stilus, direkt vagy visszafogottabb?

althea dijo...

én is olvastam :)

dóra dijo...

Köszike. :)
Megírtam ezt is ide még tavaly ilyenkor kb., de nem sokat változtattam rajta. Valahogy a szüléstörténet az nem jó szerintem, ha bő lére van engedve, de most hogy így felhívtad rá a figyelmemet , tényleg szárazabb lett eleve az a bejegyzés.
talán amúgy azért színesebbek ezek az ide írtak, mert ismerek minden olvasót. :))

Lanszki Anita dijo...

Nagyon tetszett Laci sérós beszólása.

A méreteken meg még mindig elképedek. Respect. Én csak 4 kilósakat toltam ki.