2010-09-05

Blanka boldog negyedik születésnapja és egyéb történések

Augusztus 18-án délelőtt Banyival elmentünk moziba, megnéztük az aktuális tündéres filmet, a Csingiling és a nagy tündérmentést. Ez volt az első mozija, eddig csak mesebaletten és bábszínházi előadáson járt. Féltem tőle, hogy túl hangos lesz neki, de szerencsére egy kisteremben volt, és nem volt őrült hangos, bár a film előtti előzetesek időnként elég rémségesek voltak. A film nagyon tetszett Blankának, bár azóta is arról kell győzködnöm, hogy attól, hogy majd kap esetleg (jelmez)szárnyakat, még nem fog tudni repülni.
Délután minimalista udvari buli volt, sajnos Lili beteg lett, és nem tudott eljönni, de ott volt a házból Marci és Barnus, Karli Marci és Dóri, és Bubba és Áron, és aztán befutott Benedek is Ákossal, végül a házban nagymamánál nyaraló Viktornak is jutott a tortából. A házból még ott volt pár szomszéd, de amint az oldalra beillesztett képeken is látszik, azért nagy tömeg nem lett. Nem volt különösebb program, a gyerekek hol fent, hol lent nyargalásztak, a tortán a gyertyákat elég volt kb. tízszer meggyújtani, volt nagy lufifújás és durrogtatás, végül Lala papa bűvésztrükkjei okoztak ámulatot és némi fejtörést kicsiknek és nagyobbaknak is. Amint az a fotókon is látszik, Blanka Hófehérke jelmezben rohangászott, nem köszönt senkinek és nem köszönt meg egyetlen ajándékot sem, remélhetőleg ez a nemköszönős korszak is hamar elmúlik, csakúgy mint Andrisnál a verekedős.

A prágai beszámolóhoz elő kell majd venni a fotókat, röviden csak annyit, hogy jó kis programjaink voltak, péntek utazás, szombat esküvő, vasárnap prágai városnézés (kb. négy sarok gyaloglás az étteremhez), délután labirintuspark Loucenben, hétfőn állatkert végül kedden hazaút. Az utazás nem volt kellemetlen, emlékeimben már csak az él - nem kevés nosztalgiával -, hogy régóta nem ültem nyugiban annyit, pedig kifelé brnoig én vezettem, hazafelé meg az anyósülésről ment a hátsó sor kiszolgálása, amikor épp nem aludtak.

Az óvoda elég jól megy Banyinak, remélem szerdára meggyógyul és el is tudjuk kezdeni. Beirattam a Budai Táncklubba művészi tornára, heti kétszer fog járni Szollás Erzsébet ovis csoportjába, kapott egy olyan egyszerűbb balettcipő-szerűséget is, és azóta nagyon lelkesen bukfencezik és gurul kézen támaszkodva (=cigánykerék). Hozzá kell tennem, hogy tavasz óta nem volt beteg, ennyi belefér, hiszen az egész család kidőlt ettől az aktuális köhögős vírustól, én konkrétan két kör antibiotikumot kellett elfogyasszak, hogy kigyógyuljak belőle.

Andrissal a tizenharmadikai héten megyek beszokni a pikler bölcsibe, terveim szerint vele megyek majd mindenféle munkához szükséges ügyeimet is intézni, aztán október 1-től irány a Rózsakert Medical Center alakulata, egyelőre heti 20 órában.

6 comentarios:

mina harper dijo...

hahooo, annyira jok az apukad kepei a bulirol, irto jo az udvar! a szankot miert vittetek le?:) blanka orult csinos hofeherke, andris meg az elmult honapokban kezdte model karierjet mint profi, ha jol figyeltem meg. elkepesztoen szep gyerekeitek vannak, node ezt mar lehet unkatok hallgatni. egy bunkobarom vagyok, hogy meg egy lapot sem kuldtem blankanak, es egyblkent is hogy miota nem irtam:( ugy szegyellem magam.
es a szeptemberi tervek is nagyon menon hangzanak, en nem is tudtam, hogy visszamesz dolgozni dora, elnezest ha irta en nem elfelejtettem... tudja vannak hetek, hogy egy blogot se nezek... tudja. node tok vagany! szerintem maga nagyon baro working mum lesz. (pont ahogy a katat is kepzelem)

kisa dijo...

ti tényleg egy házban laktok a barátaimmal, akiknek a hétvégén volt az esküvője (4.em, Barát HÁZASPÁR)! nagyon jópofa lehetett az udvari buli, utólag is boldog születésnapot a nagylánynak.

dóra dijo...

:)) Bea, az az igazság, hogy mostanában a cumitündérrel (=Sára) levelezünk. De ha írsz, hát írunk neked is.
Kisa, Andris bulijára majd külön kiírom, hogy A Kisanna barátai more than welcome at the party!, jó? Biciklisek?

kisa dijo...

kocabringások, vagy kocsmabringások:) és köszi, megint kiélhetem perverz "a barátaim szeressék a barátaimat" vágyamat.meg kicsi a világ...

iszting dijo...

annyira jopofa, ahogy a tagas udvaron garazdalkodtok, kicsit tenyleg olyan, mintha a blanka kastelyudvara lenne egyedul, bea szavait pedig en sem akarom mar unasig ismetelni, de tenyleg gyonyoru ez a lany (es megis megtettem, ejnye).
sajnalom, hogy nem tudtunk ott lenni, biztos az en majmaim is nagyon elveztek volna.

dóra dijo...

Csak az időjáráson múlik, hogy szept 29-én is tartunk-e egyet. A lakók nem panaszkodtak, és kilakoltatni se akartak minket. :)
"aakinek a szeme fekete...." :)))