2010-11-02

A világ legjobb fejei

Ma annyira büszke voltam a pupákokra. Még nem gyógyultak meg, illetve megint betegek (a megfelelő aláhúzandó), de nem is ez a lényeg. Már régóta hurcoltam a táskámban a beutalót, amit a házi gyerekorvos adott eltérő alkalmakkor, de mindkét gyereknek egy-egy vérképre, merthogy gyanús, hogy vérszegények. Szóval ma arra készültem, hogy Banyinak meg is csináltatom a vérvételt, mert még annyira él benne az infúzió élménye, és ahhoz viszonyítva egy vérvételt sokkal egyszerűbbnek tudtam leírni neki. Be is adta a derekát, tegnap este megbeszéltük, hogy én két barbival játszom majd, míg tőle vért vesznek. Hét, azaz hét darab babát kellett vinnem a táskában ma a rendelőbe. Andrisnak csak simán az influenza oltást gondoltam beadatni. De mivel a füle még nem tökéletes, ezért inkább oltás helyett neki is megcsinálták a labort.

Az érzéstelenítő varázskrém, amit fél órával a szúrás előtt kell felkenni a bőrükre, jobban zavarta őket, valahogy ettől mind a ketten hisztiztek egy kicsit, de utána mind a ketten szépen sorban belepisiltek a pohárkába, bizony az Andris is! Megkértem, hogy pisiljen bele és a kispofi belepisilt. Már egy hónapja sokszor pisil a wc-be, néha a kakit is sikerül odáig elvinni, de nem hittem volna, hogy tud vezényszóra pohárkába pisilni.
Aztán sorban beültek az ölembe, Andrist egy struccal szórakoztattam, és két asszisztens segítségével (egy a kart tartani, a másik szúrni) sikerült levenni a vért, ő az elején sírt picit és küzdött, aztán nézte kicsit a vérvételt meg a struccal beszélgetett, és a ragtapasz után már ment is újra játszani. Banyikám is beült az ölembe, amikor megszúrták, akkor megjegyezte, hogy ez csak egy kicsit fájt, és csak a harmadik kémcsőnél kezdett kicsit elégedetlenkedni.
Irtó büszke voltam rájuk, és annyira örültem, hogy a kocsiba rejtett, karácsonyra szánt játékokat is megkapták. Ennek persze ők is örültek. Az eredmény is meglett, úgy tűnik sehol semmi vashiány!

5 comentarios:

Füles dijo...

Mondtam már, hogy mi is voltunk vérvételen! És nálunk is hős volt mindenki. Sőt nagy meglepetésemre a Budai gyerekkórházban mindenki egy tündér volt. Legfőképp a gyerekeim, alig pityeregtek egy kicsit.
És már mi is a karácsonynál tartunk..... :-)

dóra dijo...

:) Na, akkor az egész házban jófej gyerekek laknak. És ők is rendben vannak? Mármint vérképileg? Majd mehetünk megint együtt egy újabb karácsonyi kört....

Füles dijo...

Igen, teljesen rendben minden. :-)Persze, majd menjünk együtt is nézelődni, vásárolni! :-)

iszting dijo...

gratulalok! nagyon ugyik a nemverszegeny m-gyerekek!
rozsakertben csapatjatok az ilyesmit?
(andris akkor kicsit elobb tart szobatisztasagban, mint emil, hogy az isten.........!)
nalunk is gyulnek mar a kariajik az emeleten, fa sinrendszer, konyvek, puzzle, jajdejolesz!

dóra dijo...

Remélem nem csak tescozás fog beleférni a bevásárló körútba, bár tavaly is voltunk a vörösmarty téren igaz? Ködösek az emlékek a forraltbor miatt. :)

Igen, Eszter a Rózsakertbe megyünk legtöbbször, én nagyon szeretem az ottani gyerekorvosokat, alaposak és partnerként kezelnek, persze mint alkalmazott kedvezménnyel jönnek a gyerekek. Andris sehogy nem áll még a szobatisztasággal, egyszerűen csak az esetek egyre nagyobb részében akkor pisil, amikor wc-re ültetjük, és mivel ő Banyitól mindig azt látta, hogy wc-be pisil, kakil, ezért neki nem volt gondja a wc-re üléssel (még lehet!), de nincsenek illúzióim, tudom, hogy ő is óvodakezdés előtt 2 héttel lesz szobatiszta. Végülis Emilnek is csak ennyit kell tudni megcsinálni, addig még ráértek. Blanka a nyár közepén sem volt szobatiszta, csak épp tényleg 3 héttel az ovikezdés előtt, a 3. szülinapja körül kezdtünk pelus nélkül elmerészkedni bárhova.