2011-04-08

Egy strep

Blanka tegnap reggel óta közepesen lázas, és fáj a torka, itthon voltam vele, de gondoltam biztos valami vírus valahonnan, egyelőre nem megyünk orvoshoz. Aztán Andris ma reggel ráemelt a helyzetre egy bizonytalan fáj-a-fülemmel, de mindig ugyanarra a fülére mondta, szóval el is hittük neki, így már kvalifikálták magukat egy RMC-s vizitre. (csak mondom, hogy csüt-pénteken szabin vagyok/voltam/lettem volna:))
Andris ugyan teljesen kerek, semmije nem piros, semmije nem gennyes, láza nuku, szóval ő benne max. alakulgat valami, de Blanka torkából Kinga vett egy gyors kenetet, ami rögtön pozitív lett, így aztán Andrisnak köszönhetően Banyi remélhetőleg holnapra már sokkal jobban lesz, merthogy el is kezdtük az antibigyót. Megjegyzem Blanka legutóbb december közepén volt beteg, és antibigyót is csak valamikor novemberben kapott utoljára, úgyhogy juhééé és reméljük tényleg jobban lesz holnapra, mert vasárnapra színházjegyünk van a Kis hableányra a Karinthyba, hétfőn meg ugye óvoda.
Ja, azért Andris sem úszta meg a kenetvételt, biztos, ami biztos az ő cuccát a negatív gyorsteszt után elküldték tenyésztésre, de remélem ő nem emiatt érezte reggel a fülét.
Blanka 16,2 kg és 108 cm hivatalosan.
Délben kidőlt mindenki, Banyi még ebédelni se jött ki, megyek én is megnézem tudok-e még aludni a kanapén egy kicsit. :)

No hay comentarios: