2011-06-27

Szemészet pipa

Végre-végre régi álmom vált valóra, elvihettem a gyerekeket szemészeti alapvizsgálatra. A körzeti doki már legalább 2 éve mondta, hogy vigyem Banyit, és hát mivel én is tettem fel blogbejegyzést a tompalátás szűréséről, ezért már igazán nyomta a lelkemet ez a dolog. Szóval még nyaralás előtt foglaltam időpontot az Oculomed nevű magánrendelőbe a Kapás utcába, csak azért mertem, mert szembe jártunk tornára Blankával a Budai Táncklubba, és sokszor láttam, normálisan nézett ki, ráadásul van külön gyerekszemészük. Csordás Erika egy földre szállt angyal, vagy nagyon sok nyugtatót szed, bár mintha ma ez lett volna az alaphangulat, mert a negyedórás várakozást az én két gyerekem 4 könyv lapozgatásával töltötte teljes csendben és békességben. (illusztárció alant)

Kivéve persze, hogy Andris bekakilt és persze nem raktam át a zsákomból a dolgozós táskámba egy nyamvadt pelenkát sem, ezért már előre szabadkoztam a szaghatásért, amikor végül 10 perc késéssel bejutottunk a rendelőbe. Szóval a doktornő irtó nyugodtan és profin bánt a mucikkal, hosszas munkával megdolgozta magának Banyit, aki így végül minden feladatot lelkesen csinált meg, mire aztán Andrist is elkezdte érdekelni a dolog, de ő kikötötte, hogy mindent csak állva hajlandó megcsinálni, no de hát ez már nem volt baj, sőt így legalább Banyi az ölemben tudta elmajszolni a maradék kiflijét. Senki nem kancsal, még titokban sem, viszont Banyika lehet, hogy rövidlátó lesz, de egyelőre vele sincs semmi tennivaló. Fél év múlva megnézi újra a szemét, meg figyelni kell, hogy ha pl. hirtelen sokat hunyorít, akkor előbb el kell menni.

Én nem is tudtam, hogy ilyen trükkös feladatok vannak egy szemészeten, azt hittem, hogy csak az uncsi táblaolvasós, lencsecserélgetős menet létezik, max gyerekeknek még nem betűk, hanem tündérek, törpék és egyéb mesebeli lények vannak a táblán.

No hay comentarios: