2008-11-19

Vigyori

Andris nagyon sokat mosolyog. Amikor felkelés után magához tér mosolyog. Ha meghallja a hangom mosolyog, ha meglát vigyorog. A reggeli első etetés előtt mindig nagyot mosolyog, és amikor nappal viszem aludni, akkor is a takaróba bugyolálás közben is mosolyog. Meg persze játék közben, vagy ha banyikát hallja, látja. Jó, az apjára is szokott mosolyogni, így aztán már kezd ő is hinni benne, hogy ez igazi mosoly.

Az alábbi videót gyengébb gyomrúak egy daedalon kíséretében kezdjék csak el nézni:


Andris mosolyog from Gábor Csikós on Vimeo.

8 comentarios:

ladybug dijo...

nekem is úgy tűnt, hogy valamire (a másik ember arcának látványára, beszédre, mosolygásra) adott reakció nála a mosoly és már nem puszta fiziológiai jelenség (persze lehet, hogy a kettő egy darabig még keveredik ilyen pici korban), tehát abszolút kommunikatív a kissrác.

Csikós Gábor dijo...

Mosoly? Beszéd! Ha nem láttátok volna hozzám is szólt. Nem értettem pontosan, de mintha azt mondta volna, hogy Papa lengesd tovább azt a csillogó dobozt a kezedben, ne csak cuppogjál.
www.szem.tv

Lanszki Anita dijo...

Daedalon?! Őrült vagy, Dóra? :D Magadra célzol? Legalább TE mostál hajat. Én anno az első öt hétben nem jutottam el addig. Na, ahhoz kellett a daedalon.

Andris gyönyörű és okos tekintetű kissrác. Blanka meg kész hölgyemény.

Virtualista dijo...

ja, a daedalonnal arra céloztam, hogy a kameraman az elején lóbálja a kamerát, hogy andris figyelmét felkeltse... ;)
bizony a hajmosás heti egyszer megvan, zuhanyozni is tudok a reggeli etetés után, andris ott ücsörög velem a fürdőszobában az ülésében. a hajszárítás már nem mindig sikerül, de megszáradni megszárad magától, megmosódni még nem mosódik meg.

iszting dijo...

na, vegre sikerult megnezni -mer eddig nem.
most latom eloszor rendesen andris vonasait. marha szep es aranyos! es egyreszt hasonlit a blankara, masreszt benne tobb a dora, mint blankaban sztem.

Lanszki Anita dijo...

Jajj, istenem, Dóra! Ugye, nem sértődtél meg?

Virtualista dijo...

Na kérlek Anita, annál nehezebb engem megbántani! :)

althea dijo...

úristen, milyen gyönyörű ez a kissrác!!! (bocs Blankától, ő is nagyon szép, de a fiúkra vmiért jobban bukok ;).