2009-12-24

Boldog Karácsonyt!

6 comentarios:

Lanszki Anita dijo...

"Köszönjük szépen, viszont kívánjuk!" - és ezt kórusban.

dóra dijo...

Te Anita, nekem gyanús, hogy Andrisnak háromnapos láza van, mert ma észrevettem rajta a hasán hátán nem túl csúnya de szinte összefüggő kiütéseket. Nektek volt már ilyen? Jó lenne, ha csak ez lenne, mert akkor a kiütéssel vége is van a betegségnek. Ja, és sokan írják háromnapos lázhoz, hogy le se lehet tenni, valszleg a feje is fáj, szédül azért, hát ez is tökre megvan andrisnál, szinte csak rajtam lóg egész nap, mintha nem is ő lenne.

Lanszki Anita dijo...

Hű, na ez még nem volt. Sajnos tanácstalan vagyok. Én a helyedben holnap felhívnám a háziorvost vagy vki okosat.

dóra dijo...

Holnapra kiderül, aztán ha nem változik, akkor hétfőn irány az orvos. Este kicsit jobb volt az étvágya, de még mindig elég nyűgös volt.
Bszéltünk egyszer dokival, azt mondta, hogy ha nem múlik a láz, akkor pisimintát kell bevinni, de szerencsére aznap éjjel már nem ment feljebb a láza, szóval a pisigyűjtést megúsztuk.

mina harper dijo...

boldog, boldog!!! annyira helyesek! tobbszor megneztuk es nagyon kacagtunk! azert nagyon sajnalom, h betegesen telnek az unnepek! tessek hamar kilabalni!!!

dóra dijo...

Mára eltűntek a kiütések, szóval nagyon úgy néz ki, hogy a háromnapos láz ellen szerzett védettséget Andris, állítólag egy életre szól. Bár azt is írják, hogy 3 éves kor felett nem is nagyon kapják el. Kata Bálintjának jobbulást hozzá, reméljük neki is "csak" ez van. A rajtam lógás viszont maradt, bár kicsit mérséklődött Andrisnál, lehet hogy ez meg most egy ilyen időszak és semmi köze a háromnapos frászhoz.