2009-12-09

Rövid összefoglaló











Nőnek, egyre okosabbak és egyre szebbek. Blanka sokat beszélgetett minden Mikulással, Andris csak tátotta a száját, és otthonosan mozog a mikulásnak vagy egérnek öltözött felnőttek között. Andris az étkezés végét azzal jelzi, hogy mindent módszeresen ledobál a földre a tálcájáról, majd feláll az etetőszékben és elkezd kimászni belőle. A jövő héten remélem már arról számolhatok be, hogy a kaja végén kedvesen odasúgja nekem "anya, köszönöm, de már nem kérek többet, szeretnék kiszállni". Amúgy meg bizi vagyok, Laci is az, de majd most már jól itt lesz a Karácsony és nem fog senki dolgozni.




7 comentarios:

iszting dijo...

emil meg mindig dobalja a kajat a talcarol, mondjuk ő direkt, bosszantasbol.
pali pont mondta, h na, a blanka mostanra hogy eldorasodott, ki gondolta volna ezt, amikor 8honaposan egy kisebb, kerek lacinak nezett ki, de azert megnyugodtam, h vannak meg visszaesesek, ugyanis az elozo poszt utolso kepen a laci nez ram megint, rozsaszin kockas ruhaban.

dóra dijo...

Eszter, annyit gondolok arra, hogy mikor Emil ennyi idős volt, mint Andris, akkor neked ott volt egy két-három hónapos Anka a mindenféle evési és alvási szokásával, és hogy ez mennyire durva lehetett. Ki mered jelenteni, hogy kicsit könnyebb, vagy még nem látod sokkal derűsebben a dolgokat? Én még Andrison is nagyon érzem, hogy kellenek neki a velem kettesben töltött délelőttök, mikor banyi oviban vagy most pl budakeszin van. Aztán persze banyit se hajtom annyira aludni délutánonként, mikor itthon van, mert rajta meg azt látom, hogy neki is mennyire jól esik, hogy van ez a kis "kettes" időnk. Remélem múlik a nyavalyád!

Csikós Gábor dijo...

Blanka meg törülközőt dobja le használat után. Blanka szerintem most 100-as Merklik vonal, annak is a Lala Papai ága. Most már mindegy.

dóra dijo...

De látod Papa, hogy az Andris frizuráját még mindig a tiedről mintázom? :)

iszting dijo...

igen, viszont karpotlasnak az andris nagyon csikos, bar mar neha-neha foltunik benne egy-ket lacissag, blanka meg pl. a folulrol masodikon, ahol kozeli, es piros a szeme, de amugy gyonyoru, na ott teljesen kettotok kevereke sztem. tokeletes dora-laci mix!

dóra dijo...

bocs, megkevertem a képeket, de nem bírtam nézni a nyuszi szemeket, szóval előre került a második kép.

Lanszki Anita dijo...

Nem kifejezés, hogy megnőttek. Andris az utolsó képen nagyerejű hurrikánként söpör végig. Igen, és ő Gabi-papa kis kiadásban. De ezt mindig írom, úgyhogy már uncsi.