2009-04-03

Miért zuhanyozott ma ebéd után Andris, és miért Blanka

Andris megeresztett egy nagy adag kakit, miközben az előzőt pakoltam ki pelenkástul. Jó reflexekkel, de kevés eséllyel indultam egy, azaz egy darab popsitörlővel a kezemben, hogy elkapjam a hurkát, így aztán zuhany, majd a pelenkázó nagytakarítása lett a vége.
Banyiról csak simán a homokot kellett lezuhanyozni, mert még a sejhajluka is tiszta homok volt, de azért mégis éljen a játszóteres idő. De tényleg!

Sok-sok mesélnivaló és fotó meg videó van, csak kevés az időm, de igyekszem pótolni mielőbb.

2 comentarios:

nuttos dijo...

:) Ezek a kakis sztorik, állati! :))) Viszont attól a hideg is ráz, amikor belegondolok, hogy a csajok először mennek a homokozóba... koszosak lesznek! :) Ehhez hogy lehet hozzászokni? ;)

Van egy videónk Almáról,3-4 hónapos korából, amikor Espumisan cseppet kapott a hasfájására és ettől hetente egyszer kakilt. Amikor megindult a dolog, felkaptam a kamerát, J. felemelte Almi lábait, a kaki meg csak folyt. És folyt. És folyt. Már csak röhögtünk a 4-5 telenyomott pelus után, aztán le kellett tenni a gépet és segíteni, de majdnem belepusztultam a röhögésbe. :))) Akkor kevésbé röhögtem, amikor Luci 2 méterről lelőtte a függönyt, illetve egyet és mást, majd még hónapokkal később is találtam itt-ott egy-egy csepp sárga, gyanús eredetű izét. :)))
Nálunk a tegnapi nap 3 váltás kakis ruhát illetve 2 kakis ágyneműt hozott. Miafeneez? Remélem, csak az antibiotikum hatása! :)

Virtualista dijo...

"hogy a csajok először mennek a homokozóba... koszosak lesznek! :) "
;))) ezen jót mosolyogtam,ugyanis először nekik kell megszokni, eddig minden ismerős gyerek úgy kezdte a homokkal való ismerkedést, hogy amint egy szem homok került a kezére: A, sírva fakadt B, sírva szaladt ki a homokozóból C, sírva tartotta magától a lehető legmesszebbre a kezeit.Majd ezek után még jó ideig csak könyökkel támaszkodnak meg a homokozóban, ha muszáj megtámaszkodni. Aztán meg megy a sütikészítés, a vödörtöltögetés, vonatozás, stb. De a homok az mindenhova be tud kerülni én azt imádom, hogy a haja is tele lesz banyinak, aki most éppen eléggé utál hajat mosni. De lehet, hogy csak a lányok ismerkednek a fent leírt módon a homokkal?
Heti egy kaki? az elég durva lehet, andris egy napi adagja is eleég sok, nem tudom elképzelni, hogy mit csinálnék egy heti adaggal. annyi még a pelenkázón se férne el...;)
az antibio rendesen meg tudja zavarni az emésztésüket, de ezek szerint eszik újra, ugye?