2010-06-14

Cukipofák




4 comentarios:

iszting dijo...

tenyleg azok, de azert lacit ne merd egy kalap ala venni shrek-kel, en azt a karaktert valamiert annyira utalom, hogy visszakezbol vagnam pofon, koszontem.
andrist a blanka cifrazta ki igy:)?
meg az elozo poszthoz: oszinten csodallak, hogy 8-9 korul el tudod hagyni a lakast 2 gyerekkel, en akkor meg gyakorlatilag nem vagyok magamnal, annak ellenere, (vagy talan eppen azert!!!!), hogy ma is 5.20kor keltek a gyerekek. mindketto, egymastol fuggetlenul. nooooooooooooormalis?

dóra dijo...

Én már kétszer megnéztem a shrek-ket a gyerekekkel, nekem tetszett, bár az eleje, ahol hernyót nyom a fogkeféjére, az elég gusztustalan, de utána meg olyan aranyos. De nem, Laci nem Shrek, csak banyiéknak fotóztuk le, na ezt se hittem volna magunkról pár éve, hogy laci saját magától odamegy shrek mellé egy fénykép kedvéért. :)
5.20-kor kelni felér egy kínzással, remélem nem vallottál be semmit.

Lanszki Anita dijo...

nagyon jó hangulatúak a képek!

ladybug dijo...

amin együtt sütnek:) imádom andris nyakát.