2010-06-05

Két nagyobbik gyerekünk


7 comentarios:

althea dijo...

nagyon aranyosak. fogadjunk, hogy azon a rózsaszín pórázon van vhol egy hello kitty :).

iszting dijo...

o,csobe huztatok:) / :(

dóra dijo...

Sajnos nm lehet hellokitty-s pórázt kapni, persze csinálni lehetne, de a hello kitty csak az első fellángolás volt banyinál, azóta megvolt ugye a Minnie-Mickey(-Donald-Daisy-Plútó-Max meg az apukája, nem jut eszembe a neve, szégyen) és most már egy ideje kérlek a hercegnők vannak soron (FYI: Hófehérke, Hamupipőke, Belle a szépség és a szörnyetegből, Csipkerózsika, Jázmin és Arielle, bár a két utóbbit asszem még nem látta/tuk).
Eszter, mire gondolsz? Azt remélted, hogy gyorsan szültem egy harmadikat? :) Ki kell ábrándítsalak...Most kifejezetten élvezem, hogy nincs olyan nagyon rámszoruló picibabám.

Füles dijo...

De még lehet! :-)

iszting dijo...

nem, aszittem, ezuttal a laci szult!
szules utani hormonalis zavarodottsagaban pedig folyamatosan chhescakekeket es browniekat gyart;)

iszting dijo...

megertem lacit, nekem is sokkal vonzobb sutemenyt csinalni, mint barmi mast. hetvegen vegre itt is volt muffin.

Füles dijo...

Én élvezem Merklikék sütigyárát! :-)