2010-06-19

Délelőtt Szentendre, délután Velence






Ma kirándulós kedvvel ébredtünk, késő reggel (pontosabban 11-kor) nekivágtunk, hogy még a vihar/eső előtt sétálunk picit Szentendrén, aztán majd hazafelé alszanak a kocsiban kicsit és hátha ma végre 9 előtt elalszik Andris is este. Sétáltunk, szendvicseztünk, sétáltunk, fagyiztunk, de eső sehol. Hazaindultunk. Andris még a vége tábla előtt elkókadt, Blanka csak dumált. Felvetettem a Lacinak, hogy akkor már menjünk el neki elintézni a cipővásárlást az outletbe, de aztán még jobb ötletem támadt, menjünk uszodába - kb. ezen a ponton láttuk meg a szüleimet a fő utcában. Rövid uszodakínálati körkép után a jól bevált VelenceSpa-t választottuk, de előbb még irány haza, némi kaja, rézi séta, idegölő táskapakolás Banyi segítségével. Biztos nagyon hasznos lenne hagyni, hogy tényleg segítsen bepakolni, de nem egy hanem három táska kellene hozzá, és kb. a fele cucc nem lenne meg, ami kell. Mindegy, röpke egy óra kényszerpihenő után újra az autóban, Velencén pedig a benti részen mindkét gyerek alig bírta kivárni, míg átöltöztetjük őket, és megkapják a karúszókat. Valószínűleg egy busznyi öreg néni jött valami kezelésre, és biztos még vártak az indulásig, ott ücsörögtek a gyerekmedence mellett, és az Andris magánszámán röhögtek, aki a lábmosó és a kisebbik gyerekmedence között ingázott táncikálva, egy kis pohárkával a kezében, amiből hol ide hol oda öntögetett egy adag vizet, néha a lábuk elé. Andris élvezte a mélyvízben a lebegést is, Banyi jobb szereti ha leér a lába, oda már hajlandó beugrani is, meg csúszdázni, de csakis csukott szemmel, úgy értve, hogy már úgy is indul el a csúszáskor. Egy óra vizezés után jött majdnem egy óra zuhanyzás, pakolás, öltözködés, végül ott is vacsiztunk, nagyon finoman főznek ott, és mi mindent szépen megettünk, a víz ugye jól kiszívta mindenki erejét, jól esett minden falat a pupákoknak is. Hazafelé Andris megpróbált kimászni az ülés szíjai alól - jópofa lesz Ausztriába 5-6 órán át utazni vele. Végül némi kajával (!) sikerült lefegyverezni.

3 comentarios:

iszting dijo...

namost, ezt nevezem en elnitudasnak!
jo lazak vagytok!
apropo: majdnem kommentaltam tegnap a porontyoshoz futas-temaban, de aztan szerencsesen megalltam, h ne, es tunodtem is, h ki lehet az olvir, nadebazeg az se normalis, aki teged terhesnek nez.
es azota is tunodom, nekem szetvalt-e a hasizmom, akkor segits mar legyszi, mert sem a cikkbol, sem a kommentekbol nem derult ki, h ez most a koldok es folotte teruletre, avagy az alhasra ertendo-e. nekem felul biztos semmi baj, az alhasam meg egy nagy parna, ellenben no stria, no logo bor.
ja, es meg gratulalok is!

dóra dijo...

Igazából még a kommentek felét se volt időm végigolvasni, de láttam, hogy elég sok lett, persze ilyenkor mindig elkanyarodik valamerre a téma, de annak örültem, hogyírt olyan, akinek volt ilyen műtétje. Szóval hanyatt kell feküdni, kicsit felemelni a fejed és a vállad, mintha hasizomgyakorlatot csinálnál, és a köldököd felett pont érzed a két izomköteget, ahogy függőlegesen fut lefelé, és ha oda max két ujjad fér be, akkor még normális. A sérvet viszont tényleg nem feltétlenül érezni mindenhol, de az gondolom azért fáj néha. De hát néha mindenhol fáj. :)
Ja, amúgy én se igazán érzem, hogy kéne egy ilyen feszesítő műtét, csak miután tényleg kaptam a megjegyzéseket (persze főleg tavaly nyáron még), akkor kicsit utánanéztem.
és köszi. :)
Ja, és az élnitudásban annyit volt csak a szívás, hogy a pénteken szépen előre megfőzött levest meg a sült husit alig győztük elfogyasztani, de azért csak keveset kell majd a wc-be önteni. Na meg, hogy ma este fél nyolckor álltam neki porszívózni és rendet rakni.

Lanszki Anita dijo...

Szuper lehetett!