2009-02-22

Aki nálunk soron kívül elszunnyad ilyen ébresztésre számíthat



Andris valamelyik este soron kívül elszunyókált a kezemben, aztán leraktam a babybjörnös pihenőszékbe, hogy ott aludjon, gondoltam úgysem fog sokáig tartani a dolog. Blanka labdapattogtatására nem ébred föl, még arra sem, mikor kiveszi a cumit a szájából, csak az arcmasszírozás zökkenti ki álmából, de mint legtöbbször most is mosolyogva ébred. Rendes gyerek. Banyi meg annyira gondoskodó, hogy mikor az alvó Andrist mocorogni látja s.o.s siet hozzá, nem is hason csúszik inkább le a csúszdán, hanem a hagyományos módon, hogy mielőbb az öccse segítségére siethessen.

4 comentarios:

Lanszki Anita dijo...

A két sportos rész közti epizód nagyon megható. Ahogy fogja a kezét és ez a zene - könnyes szemmel néztem.

Virtualista dijo...

;))
micsoda gyors kommentelő! azóta hozzáraktam még egy szöveges részt.
igen, banyika nagyon édes adnrissal, sokat ölelgeti meg szórakoztatja, de pl egyik délután csak 2 mp-re fordultam el, és már andris hátán lovagolt, aki épp hasalt a szőnyegen. ;)

althea dijo...

cukik :). és nagyon kemény a háttérzene, a kórusos múltam jutott róla eszembe.

Csikós Gábor dijo...

Már el is felejtettem, hogy létezik olyan, hogy valaki ébredés (ébresztés) után azonnali mosolyogásra képes. "Elöjön" az alvásból, ez is milyen gyönyörű kifejezés. Nme szabad nem használni. Úgyhogy elmegyek aludni, előjövök reggel, de nem hiszem, hogy mosolyogni fogok. Azt még gyakorolni kell.