2009-02-20

Előre, ne hátra! Rá, rá, rá a macskákra!



Andris kapisgálja a hátrafelé kúszás-mászás módját, már csak kétszer alszik napközben, szóval hamarosan igazi nagyfiú lesz, és hamarosan itt a tavasz is, a babakocsiból is többet fog tudni nézelődni, alig várom már.
Mivel jól elvágták a nyakam, most két hétig nem emelgethetem a gyerekeket (se), ezúton is köszönjük a sok segítséget, azért úgy érzem óráról órára jobban vagyok, remélem a jövő hét végére teljesen vissza tudok térni a régi kerékvágásba. A másfél nap kórház után az tűnt fel a leginkább, hogy Andrisnak milyen hosszú a karja, Blanka meg milyen értelmes nagylány.
Banyika elirigyelte tőlem az inhalálást és az újságolvasást, ezt láthatjátok a fotón, szerencsére neki semmi baja, nem kell megijedni.
Andris egyre jobban rákap a kanalazásra, most kifejezetten lassítani próbálnám az étkezések lecserélését, de úgy tűnik hamarosan három pépes étkezése lesz a hatból.

7 comentarios:

brbx dijo...

Mindkét kép hihetetlenül aranyos! Blankának jól láthatóan bejáratott újságtartó fogása van már. tündéri kép!

Virtualista dijo...

igen, a fogás már megy, de azért fejjel lefelé tartja. ;)
mondjuk én fejjel lefelé is majdnem olyan gyorsan olvasok, mint rendes irányban, lehet hogy örökölte.

iszting dijo...

2 kerdesem van:
1: en vagyok a hulye, amiert eszembe nem jutna konyvet nezegetni egy 4honapossal(vagyis muanyag furdoskonyvet neztunk,de ilyet nem)?
2: az nem ugy van, hogy amig nem ul magatol, addig nem szabad ulo helyzetben tartani, mert nem tesz jot? en emiatt egyebkent mar megorultem, mert az emil elobb allt, mint ult es 8honaposan meg mindig nem mertem ulo babakocsiba rakni.

blanka olyan elragado ezen a foton (is). egyszerre olyan kis csopp, de kozban nagyon eros es autonom is, jobban nem tudom megfogalmazni.

jo labadozast!

Lanszki Anita dijo...

Jaj, Dóra, én is nagyon szorítottam szerdán! Ügyes az egész család!

A gyerekek meg értelmiségiek, nincs mit tenni. Ez látszik.

Virtualista dijo...

Eszter :)
1. nem vagy hülye, nem ez az általános, de Anett mindig azzal fogadott, hogy andris mennyire szereti nézegetni a könyveket, főleg a tűzoltós oldalakat. mondjuk most már hamar felidegesíti magát rajta, hogy nem tudja kivenni belőle a képeket.
2. mi is úgy próbáljuk mindig tartani, hogy megdöntve ültetni, mint az autósülésben, de andris már felhúzza magát, sőt az autósülésben nem is merem otthagyni ha nem látom, mert kifordul belőle. szóval ezt nem tudjuk nagyon betartani, de már nincs messze a felüléstől izomilag szerintem.
bréking: ma reggel elkezdett a hasáról a hátára átfordulni, hadonászós módszerrel, most laci épp lefotózta, ahogy felhúzta magát a rácsra fekve, úgy látszik már kevés a hely neki a járókában.
Köszi neked is Anita, banyika ma megsimogatta a nyakamat a tapaszok mellet, édes kis pofa.

Csikós Gábor dijo...

Nagyon stramm (de kifejező ez a szó) anyukája van az unokáimnak, kijelentem így a nyílvánosság előtt. Többször voltam olyan helyzetben, amikor csak rágondoltam és erőt adott, hogy miket kellett elviselnie már gyerekkorában is (például engem, de most orvosokra gondolok.

Lanszki Anita dijo...

Szuper poén ez: "például engem". Remélem, majd a mi Emilkénkből is egyszer stramm apuka válik a "sok orvos hatására lett derék ember" logika elvén. :)

Várjuk Andris próblkozós képsorait.