2008-12-17

Andris arcai teli hassal











7 comentarios:

iszting dijo...

jajdejo, kepek!!
nagyon hasonlit rad az andriska. nektek (cs-m hazaspar) az a special feature-ötök, h olyan gyerekeket tudtok gyartani, akik mar rogton szuleteskor szepek. mert altalaban a gyerekeknek kell sztem par honap, amig kisimulnak, helyreallnak az aranyok, stb. de nem a m-gyerekeknek!

iszting dijo...

p.s.: szeretem a blankat

(most azt kell beirni a "verificación de la palabra"-hoz, h INGER)

Mohos Tímea dijo...

Micsoda sztárfotók!!! Andris annyira édes, Blanka gyönyörű és nagyon hasonlítanak egymásra. Oh, azok a szemek, az a száj :-)Imádnivaló!!!

Lanszki Anita dijo...

Én valahogy a Gabipapa vonásait vélem felfedezni. :)MEg kicsit Ádámra is emlékeztet.
Cukipofám. Nagyfiú.

Virtualista dijo...

Tudom, érdemes lenne ráállni a sorozatgyártásra...dehát a mai világban! (nekem az előbb azt kellet beírni: insmsma, azaz in sms ma)

Anita, sokan mondják, hogy hasonlít az ádámra, szerintem is, és persze Gabipapára is "hajaz" (még a frizurájuk is hasonló) ;)

brbx dijo...

Gyönyörűek a gyerekek! Mennyire hasonlítanak egymásra. :)

Agi dijo...

Blanka gyonyoru, Andris cukipofa, es annyira hasonlitanak egymasra, ebbol kovetkezoen Andris is gyonyoru:-)