2008-12-01

"Matáv" hírek

Még mindig nincs vonalunk, viszont kívülről fújjuk a matáv ügyfélszolgálat várakoztatási szövegét: "....hívása fontos számunkra...." - na igen, a hívás a fontos.

2 comentarios:

iszting dijo...

nagyon kell vigyazni a matavval es a nagy cegekkel (kiveve persze a mcdonald'sot meg a h&m-et:-))),
mi most a diginetnel vagyunk, ha maguknal is igenybe veheto, nagyon ajanlom! vagy vivanet (volt obudan), azt is, lenyeg, h ahol kevesebb ugyfel van, inkabb foglalkoznak veled, pl. rogton egy ember veszi fol es nem varakoztato. majd eloben kifejtem, na csa.
kulonben is, ez nem is blankas-andrisos sztori volt, ejnye mar.

Csikós Gábor dijo...

De Blankás volt, ugyanis sokszor telefonál haza és van amikor a vonalast hívja. Különben nem is tudtam, hogy van vonalasotok. Azt hittem, hogy az egy nyomtató.