2008-12-03

Ika

Ma délelőtt, míg Anett Andrisra vigyázott elmentem Banyikával az Ikeába (Ika) játszani. Kicsit játszott a játszósarokban, kipróbált néhány ágyat, csúszdázott is. Kapható volt egy korai ebédre, lefoglalta, hogy nézte az éttermi játszósarokban játszó kisebb gyerekeket, közben szépen kanalazta a verdák menüt (kukoricás rizs, rántott csirkehusi és egy verdás kifestő!).

Valahol útközben talált egy pici plüssállatot, amihez választottunk andrisnak is egy hasonlót, blankának cicát, andrisnak nyuszit. Ez a legkisebb állatka, amit ott kapni lehet, 250 forint darabja, gondoltam ez belefér egy ilyen túrába. Igenám, de lent minden kasszánál akkora sor állt, hogy biztos voltam benne, ha beállunk nem érünk haza andris etetésre és blanka fektetésre. Gondoltam megpróbálom rábeszélni blankát, hogy hagyjuk itt most az állatkákat, majd apát beküldjük ide mikor jön az irodába errefelé, és ő elhozza neki. Persze elsőre görbült a szája, nemanya, minden, aztán gondolkodott, gondolkodott és meglátott egy csomó fa evőeszköztartót az egyik ládában, és azt mondta, hogy jó, akkor ide tegyük be őket. És miután az államat visszaszereltem a helyére, már mehettünk is kifelé. Nagyon büszke voltam rá, hogy ilyen jófej gyerekem van.

3 comentarios:

Lanszki Anita dijo...

Hűűűű, verdás menü. Kornél bukna rá.

Milyen rendes lány ez a Blanka. Úgy látszik, lehetett rá észérvekkel hatni.

Ez az Anett egy áldás. Tök jó, hogy tudtatok csinálni közös programot kettesben Blankával. Nálunk nagyon durván kitakarított hétfőn A. Mire hazaértünk a kórházból, várt a csillogó lakás, a stócokban kivasalt ruha és egy db mosolygó Kornél. Hmmm. Olyan jó volt.

Virtualista dijo...

Biztos a rántott csirke is verda alakú volt, csak nem vettem észre.
Talán látta rajtam azt is a blanka, hogy ez most nem olyan szituáció, ahol engedni tudok.
Ja, Anettet nem tuodm eléggé dicsérni.

iszting dijo...

tenyleg nagyon okos nagylany!
holnaaaaaaaaaaap, juhe!