2008-12-11

Menedék

Kedden elkezdődött az alattunk lévő lakás felújítása, ezen a héten a falat bontják kb. a gyerekszoba alatt. Emiatt a délelőttöket Andris mózesben a nappaliban (a fúrást rádióhallgatással maszkolva) és a babakocsiban sétálva tölti, mármint így tudom altatni. Addig banyika ovizik, délben pedig irány Budakeszi, a nagyszülők menedékháza. Ma Andris már aludt volna ügyesen egy nagyot az ottani ágyban, akárcsak itthon, de banyika sztrájkot hirdetett, én meg hulla vagyok attól, hogy nem hogy 20 percem nincs napközben magamra (blogolás, levelezés, bambulás, olvasás), de még reggelizni is csak úgy tudok, hogy közben nyitom a babakocsit és pakolom bele andrist meg dobálom össze a cuccainkat kintre. De elszántam magam és holnap reggel hajat mosok, ha törik, ha szakad.
A dolgok jó oldalát nézve Andris tényleg ügyesen alszik már a kinti ágyában, igazából, ha tele a hasa és jól kinézelődte magát, akkor bárhol le lehet tenni fél perc alatt, igaz, hogy szokatlan vagy zajos helyen csak fél órát alszik esetleg. A szomszédnak meg lesz majd szép lakása. Na ez utóbbi marhára nem érdekel, remélem a kevésbé zajos munkák tényleg nem lesznek már ennyire zavaróak. Ja, és anyukám rengeteg félét főz, és ott azért le tudok ülni enni mindig, ezúton is köszönjük.
És holnap kapunk kölcsön állítható magasságú járókát karliéktól, úgyhogy andrisnak se kell a kanapéra száműzve nézelődnie, ha banyika alszik a szobájukban vagy ha nekem itt kint van dolgom. Ma Andris Benedek babybjörn pihenőszékéből is boldogan vizsgálgatta a világot, de ha banyika is itthon van, akkor vagy hányásig hintáztatja benne öcsibogyót vagy ő akar beleülni mindenáron.

6 comentarios:

iszting dijo...

jaj. de andris azer' viszonylag jo, nyugodt gyerek, az jo.
blankaval meg egesz jol lehet kooperalni.
a felujitasok orjitoek, igenigen. (de most mar tudod, mit erezhetett IBY DUBA, amikor nalatok vertek szet a lakast. es volt olyan nagylelku, h ezek utan meg cd-ket adott nektek az en-ok vallas alapteteleivel. o egy szent.)
jo atveszelest, meg meg talalkozzunk vmilyen formacioban decemberben! (nem tom, mit bucsuzkodom itt, mintha haboruba mennek, de mindegy).

Virtualista dijo...

csak nálunk egy napig bontottak falat, és iby duba kapott előre egy üveg piát. az alattunk lakó meg egy sunyi nő, és én utálom, mert muszáj valakire kivetítenem ezt a mérget, amit okoz a felfordulás. De azért jól vagyok. vagy leszek. ;)
decemberben mindenképpen találkozzunk, az ünnepek alatt legkésőbb összerakok neked ruhákat, sajnos a barna alapon rózsaszín szívecskéset még hordja a blanka, de amint kinövi megy ankának.
(azért jó fej a szomszédasszony, én csípem akármit gondol is, nagyon kedves velünk)

iszting dijo...

felre ne ertsen, en vegtelenul orulok, h joban vannak iby d-val, ez adja az egesz sava-borsat, de tenyleg!
es gyulolja batran a sunyi also szomszedot, sebaj, megertem en.
es koszi a ruhakat, de csak lazan, amire van ideje-kedve, a kedvunkert ne turja szet a szekrenyt!

iszting dijo...

es miert nem latom a szavazas eredemnyet, ha pedig szavaztam?

Virtualista dijo...

kezdem elveszíteni a bizalmamat a szavazás hitelességében, nálam ugyanis változik az eredmény, mármint úgy változik, ahogy az már nem változhatna. mondjuk eleinte csak az első válaszra érkezett egy szavazat, most meg a másodikon látok kettőt, a harmadikon egyet.
viszont ezek alapján kezdhetek repülőleckéket venni.

Lanszki Anita dijo...

Én most szavaztam és 1-2-1 az állás.