2009-07-27

Megint csak betűk

Bocs, de lusta vagyok most képeket szerkesztgetni, talán majd este.
Viszont Andrisról el kell mesélnem mennyire viccesen alszik el mostanában. Nevezetesen röhögcsél, mikor lerakjuk az ágyába, akármennyire fáradt is. Néha tapsol is, de azt már csak ha nagyon fáradt. Valószínűleg hancúrnak értelmezi, hogy berakjuk a párna és takarók közé. Persze mindez nem annyira vicces, mikor az ember már menne a dolgára vagy pihenni, de arról viszont kezd leszokni, hogy folyton fel is üljön vagy álljon mindeközben, hanem egyszerűen csak ki kell jönni, ő meg egy idő után elalszik bent. Néha visszasírja (szó szerinti értelmet nyert ez a szó végre!) az embert, de két három visszasimi után általában már csöndben van és alszik.
Blanka nagyjából csak kétnaponta alszik délután vagy ha lehet velünk a nagyágyon, akkor szinte mindig, de néha nekem is kell egy kis magány napközben. A mai bilizés eddig 2-2-re áll, azaz két kisbugyi szárad kint és kétszer öntöttem ki a biliből a pisit. De végülis még csak 1 hete folyik a pelusról való leszoktatás.

2 comentarios:

iszting dijo...

az egy hethez kepest az sztem nagyon jo.
kurvara irigyellek andris alvasa miatt. kezd ramenni mind3unk turelme, h ankat csak kezben ringatva, sokaIG RINGATVA, EJSZAKA KOzepen, de., mindig csak igy alszik el/vissza.

Lanszki Anita dijo...

Igen, nagy kincs, ha alszanak a gyerkek. Vicces, hogy én is épp posztolni akartam, ohgy Emil kb. így áll a szobatisztasággal. :)